درجه های آلمان نازی مطلب ارسالی از Hans Ulrich Rudel

اینجا اینجا دانلود 98 | دانلود رايگان

درجه های آلمان نازی مطلب ارسالی از Hans Ulrich Rudel

2543 بار

درجات ژنرالی در هیر به رنگ طلایی بوده (بافته ی طلایی)، این رنگ درجات و رسته ها مخصوص رده های ژنرالی تهیه می شده.
نام درجات به آلمانی آورده شده. رده ی ژنرالی در هیر همچون ارتش ایران پنج درجه دارد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



رده ی افسری ارشد بعد از رده ی ژنرالی در ارتش های جهان قرار دارد. در هیر افسری ارشد همچون ارتش ایران سه رده دارد. قابل ذکر است که سردوشی افسران ارشد در هیر همچون ژنرال ها به صورت بافته درهم است با رنگ نقره ای (طلایی ویژه ی رده ژنرال ها است). رسته (یقه لباس) افسران ارشد با رده ی ژنرال ها متفاوت است. رنگ هر رسته و سردوشی ویژه ی آن درجه و نوع یگان درحال خدمت بوده است، به عنوان مثال در رده ی اُبرست (سرهنگ) رنگ قرمز هم دیده می شود که ویژه ی افسران ستاد یا افسران آجودان بوده است. نام آلمانی هر درجه آورده شده و برای درک بهتر معادل انگلیسی آن هم ذکر شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



در هیر همچون ارتش ایران از رده ی افسری جزء تا سرباز 13 رتبه وجود دارد که از لحاظ سازمانی و درجه بندی با یکدیگر برابری می کنند، اما تفاوت هایی نیز وجود دارد. در رده ی افسری جزء هیر 3 رتبه وجود دارد اما ارتش ایران و برخی کشورهای دیگر 4 رتبه ی افسر جزء دارند (از یک ستاره تا چهار ستاره). در ترجمه ی درجات پایین تر نیز تفاوت هایی دیده می شود. اما برابری 13 رده ی موجود با یکدیگر در ارتش ها از لحاظ سازمانی و معادل درجه درست می باشد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




مطالب مرتبط

ارسال نظر براي اين مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');